Wednesday, August 15, 2012

View from the Taxi

It was an icy cold, rainy and windy afternoon in Melbourne. I was in the back seat of a taxi on my way to what I thought would be certain death. It almost was, but I lived to tell the tale. If you want to read more about it, follow this link to the story on my other blog. There is also an Afrikaans version of the story.


2 comments:

  1. Nog nie voorheen daardie storie van jou gelees nie. Omtrent 'n storie! Het breed geglimlag. En, soos altyd, great foto! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankie Boer, dit was nogal 'n stryd om deur daardie dag te kom! Die foto het ek sommer met die foon geneem, nooit gedink ek sou dit regtig kon gebruik nie. Toe ek egter die ander dag weer na die foto kyk dog ek so by myelf dat dit nogal kan dalk werk vir die blog.

      Delete